dinsdag, mei 25, 2004

Waar voor je geld?


Ilsemedia kiest voor Overture, en niet voor Google. De reden hiervoor is dat Overture een beter lokaal aanbod lijkt te hebben, daarbij is de samenwerking met verkopers van de GoudenGids natuurlijk ook van toegevoegde waarde.
Ilse gaat voor tekstadvertenties in zee met Overture. Daarmee delft Google dat ook in de race was voor de account het onderspit. Aanvankelijk werkte ilse samen met Qualigo. Behalve met Overture gaat Ilse ook met de Gouden Gids samenwerken. Daarvoor is een joint venture opgericht. Vorige week besloot VNU juist de Gouden Gids te verkopen.

ilse media groep, Gouden Gids en Overture sluiten de handen ineen. Als gevolg van deze samenwerking wordt adverteerders de mogelijkheid geboden om de voordelen van zoekmachine marketing op het ilse, Gouden Gids en Overture netwerk te benutten. Het netwerk wil gebruik maken van de kracht van Gouden Gids en ilse om zoekmachine marketing voor alle Nederlandse adverteerders toegankelijk te maken. De samenwerking tussen ilse media en Gouden Gids wordt geformaliseerd in een Joint Venture genaamd V4M bv.
Lees het hele bericht bij ilsemedia.