zaterdag, april 09, 2005

SpinAwards 2004

Gisteravond werden de SpinAwards 2004 uitgereikt tijdens een afgeladen SpinAwards Night in Amsterdam. De SpinAwards zijn de Nederlandse vakprijzen voor creativiteit in interactieve communicatie. Onder een recordaantal van 242 inzendingen werden 12 vakprijzen en 2 publieksprijzen verdeeld. De avond werd gepresenteerd door Winston Gerschtanowitz.

De SpinAwards worden uitgereikt voor creativiteit en interactieve communicatie:

Beste banner
Goud: Iedereen is een Auto Trader (Auto Trader, .bone)

Beste website concept
Goud: Beukenlaan35 (Tina/Sanoma Uitgevers, Pixelpixies)
Zilver: BUUTVRIJ FOR LIFE (Buutvrij For Life, Rhinofly)
Zilver: Surfbijbel.nl (Nederlands Bijbelgenootschap, Henk Dokter Creative Associates)

Beste mobiele concept
Zilver: Nametones (Heineken Nederland BV, Qi)
Zilver: 2GOTV, Nederlandse eerste mobiele tv-zender ( Vodafone, Media Republic)

Beste vrije interactieve concept
Goud: Olaf & Otto (Heineken Nederland BV, Qi )

Beste online campagne
Goud: Heineken EK campagne 2004 (Heineken Nederland BV, Qi)
Zilver: BeerTender (Heineken Nederland BV, Qi)
Zilver: Sms is de boodschap (KPN Mobiel Hi, Proximity)


Beste crossmedia campagne
Goud: CV - Vingers in de lucht (Stichting Consument & Veiligheid, TBWA Interaction Company)
Zilver: AnderZorg Ziekenfonds (AnderZorg (Menzis), La Comunidad)

Innovatie
niet uitgereikt

Publieksprijs beste online adverteerder
Heineken

Publieksprijs beste website
VARA Kassa

SpinAwards