zondag, augustus 24, 2003

m4n

M4N staat voor Media for Networks en geeft zichzelf als ondertitel: Partnership Management Software.

Mijn eerste kennismaking was zo'n anderhalf jaar geleden toen het bedrijf onder de naam MBUYU op zoek was naar websites die haar partnerprogramma's wilden promoten. Daar hadden zij een redelijke vergoeding voor over, maar trokken de stekker eruit voordat er uitgekeerd werd. Geen lekker eerste gevoel dus.

De tweede kennismaking was vorige maand toen het bedrijf dus onder de naam M4N opnieuw contact zocht. Bij deze een hernieuwde kennismaking.
Eenmaal ingelogd probeer ik zonder raadpleging van de FAQ aan de slag te gaan.

Ik controleer mijn 'persoonlijk profiel' en ga op zoek naar leuke programma's. Ik besluit mijn geluk te beproeven bij het eigen promotieprogramma van MBUYU. Zij betalen 50 euro cent per click en 50 euro per nieuwe klant. Uit het omvangrijke aanbod van banners en textlinks kies er een (marketingsoftware) die mijzelf aanspreekt. Overigens verbaast het me dat M4N zichzelf promoot met kreten als adverteer op deze startpaginadochter en adverteer op deze startkabel !

Daarnaast kies ik ook voor het programma van NUON (groene stroom) en OTTO (postorder). Beiden betalen een bedrag uit per lead.
Binnen een week kun je in dit BLOG lezen wat de score is!